martes, 27 de mayo de 2008

Santuari de Puigraciós

La primera vegada que vaig pujar, amb alguns de vosaltres, al Castell de Montbui vaig fer el comentari, no recordo a qui, de que estaria bé pujar a aquella torre que veiem al Nord-Est. I la resposta va ser Uy!! allò està molt lluny i molt amunt.



Avui, el Santuari de Puigraciós i la seva torre de guaita, ja em sembla que els tenim a l'abast. De fet, quan varem fer la ruta del Serrat ho varem comentar, mentre ens posaven i treiem els xubasqueros, tal com recorda l'Antonio i a la pedalada d'Aiguafreda vaig fer aquesta foto on podem intuir la torre des d'una altre perspectiva.

Aquesta és una de les poques fotos que vaig fer, doncs vaig aprofitar totes les parades per recuperar forces, mentre en Josep anava realitzant el magnífic reportatge que hem gaudir en el bloc.

Tal com diu l'Antonio el camí el tenim clar, un cop has pujat el tram més dur de la pujada que ve de l'Ametlla, una pista de terra a la dreta ens hi porta.

He trobat a la xarxa aquesta foto del Santuari i al fons la Torre, on s'insinua una bona vista, entre d'altres, del Pla de la Calma


Pels que desitjen més informació del tema us deixo el link on he trobat la foto.

El saber no ocupa lloc!

2 comentarios:

ANTONIO DEL HIERRO dijo...

pere esta gente del bloking o la peña panZeta son un poco callaos y no comentan las posibles jugadas o
estan empanaos o no sudan lo suficiente la camiseta el colesterol de los bocatas de panZeta no les deja fluir las neuronas
saluts per tots/es ja estaria be no

Josep dijo...

Molt detallista i observador!

Tens raó, aquesta prolongació del Serrat la farem a la primera oportunitat. Sens dubte gaudirem d´unes vistes sensacionals.

Proposo fer-la, si us sembla bé, el cap de setmana del 8 de Juny, que ja s´haurà acabat la temporada de bàsquet i disposarem de més temps el diumenge o dissabte per sortir.

cordialment,
josep